Ålandsblandning

En blogg om min tid på Åland. En blogg som kan informera, roa och förhoppningsvis kan få någon att komma och hälsa på...

tisdag 15 december 2009

Mina naglar håller på att trilla av.


I allafall känns det som det. Jag har varit vi den båtslip idag igen. Det är en vanlig sysselsättning här, man sätter sig på sin cykel, eftersom den enda radiobilen är, upptagen sedan tar man med sig någonting att roa sig med, i mitt fall en bandare, sedan rullar man iväg till det nedlagda varvet där slipen står. Jag gjorde en ny intervju om galeasen Albanus som varit inne på höstservice.
Bland annat har hon behandlats för röta och tydligen har man också funnit att hon är full med skadeinsekter. Efter att ha klättrat lite på en ställning med Kristian Öberg som är ordförande i skeppsföreningen Albanus rullade jag hem. och insåg att mina naglar håller på att trilla av... Där trillade en, oops där trillade en till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Detta är jag

Making a movie about a great tour!