Ålandsblandning

En blogg om min tid på Åland. En blogg som kan informera, roa och förhoppningsvis kan få någon att komma och hälsa på...

tisdag 17 november 2009

Brieten.



Jag beger egentligen ingenting av dig, det enda jag begär är att du ska följa mina kostråd, se mig litegrann som en kostguru. Jag förespråkar den så kallade "Brieten" den innebär att man äter i snitt fyra finska limpmackor per dag med brieost på. Jag har redan börjat märka underverk i min kosthållning. Min sinnesnärvaro har skärps och jag hänfaller inte åt lättja längre tvärtom arbetar jag på i mitt anletes svett, och visst jag svettas brieost. Jag har även märkt en högre form av samförstånd med vissa människor jag misstänker att även dem håller sig till samma diet.
Se sunt på tillvaron du med och märk att andra också kommer följa dina goda exempel.
Brie: Tänk enkelt, sunt och friskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Detta är jag

Making a movie about a great tour!